Bosna i Hercegovina
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Engleski jezik za djecu

    Helen Doron učenici se zabavljaju i uče engleski jezik – sve u isto vrijeme.

    Saznajte zašto
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Isprobajte nas

    Pozivamo Vas na besplatan demo čas.

    Pronađite Learning Centar
  • English for kids
    Od male djece do tinejdžera

    Mi pripremamo mlade učenike od 3 mjeseca do 19 godina za uspješnu budućnost.

    Pronađite Learning Centar
 

Međunarodni franšizing – Da li je to prilika za Vas?

Kupovina obrazovne franšize je veoma slična vjenčanju. Mnogo je toga što trebate znati prije nego kažete: “Da!” Ipak je to dugoročna obaveza koja zahtijeva veliko ulaganje. Baš kao što trošite vrijeme i energiju za učenje o svom životnom partneru, također biste trebali ulagati u učenje svega što možete o svom potencijalnom franšiznom partneru prije nego potpišete ugovor.

Dok Vam dubinska revizija može pomoći da otkrijete mnogo o franšizi koju planirate kupiti, a reputacija kompanije i praćenje uspjeha mogu biti dugoročan način za otklanjanje bilo kakvih nedoumica, informativna posjeta glavnom uredu je jednostavno nezamjenjiva.

Tamo dobijate lični uvid u to s kim ćete poslovati. Ovaj pristup omogućuje duboko razumijevanje načina na koji organizacija funkcioniše od vrha do dna i razumijevanje vizije i vrijednosti kompanije. Razgovarajte s ljudima koji razvijaju programe i imaju dublje razumijevanje metodologije. Upoznajte ljude koji će biti odgovorni za obuku, marketing i logistiku i pomoći Vam da razvijete svoju kompaniju

Proces otkrivanja se odvija dvosmjerno. To omogućuje objema stranama da dobiju uvid da li im druga strana odgovara. Dok ćete većinu vaših svakodnevnih obaveza obavljati samostalno, ponekad ćete ovisiti o glavnom uredu da urade svoj dio posla. S druge strane, franšizna organizacija procjenjuje da li Vi, kao potencijalni franšizer, imate ono što je potrebno da uspijete u prosperitetnom, ali i konkurentnom tržištu i ispunite ciljeve koje ste postavili zajedno.

Zapamtite da ne kupujete samo proizvod. Ulažete u utemeljeno poslovanje i postajete dio šire globalne zajednice. Pobrinite se da se pridružite snažnom međunarodnom brendu koji Vam pomaže u pokretanju Vašeg novog poduzeća. Informativna posjeta važan je dio otkrivanja da li je kupovina obrazovne franšize dobra prilika za Vas.

Anne Gordon,
Podpredsjednica Odjela za poslovni razvoj