Bosna i Hercegovina
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Engleski jezik za djecu

    Helen Doron učenici se zabavljaju i uče engleski jezik – sve u isto vrijeme.

    Saznajte zašto
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Isprobajte nas

    Pozivamo Vas na besplatan demo čas.

    Pronađite Learning Centar
  • English for kids
    Od male djece do tinejdžera

    Mi pripremamo mlade učenike od 3 mjeseca do 19 godina za uspješnu budućnost.

    Pronađite Learning Centar
 

Mislite kupiti franšizu? Osigurajte pravi odabir uz ove savjete.

Prije same investicije, većina budućih franšizera prvenstveno sprovede detaljnu analizu. Iako takva analiza može znatno pomoći u saznanjima o franšizi u koju planirate investirati, te može otkriti njenu reputaciju i uspjehe; otkloniti bilo kakve sumnje o njenom poslovanju, ipak ne postoji bolji način od same posjete glavnom centru. Iznenađujuće, mnogi se ne odluče na taj korak, ali to je rizik u koji ne biste trebali ulaziti.

Kad se odlučujete na kupovinu franšize postoji mnogo stvari koje trebate znati prije nego se potpišete na isprekidanu liniju. Počnite tako što ćete temeljito provjeriti kompaniju. Pričajte s drugim franšizerima. Trebali biste uložiti veliki dio vremena i energije da naučite sve što možete o svojim franšizerskim partnerima.

Prije nego izvadite svoju olovku i potpišete ugovor, pobrinite se da odete u posjet u centralni ured. Otkrit ćete da se itekako isplati. Posjeta Vam daje uvid u to s kim ulazite u posao. Vidjet ćete izbliza kako organizacija funkcioniše od vrha pa prema dole. Ne samo da ćete bolje razumjeti viziju kompanije iz prve ruke, već ćete imati jedinstvenu mogućnost razgovarati sa svim ljudima koji tu franšizu čine mogućom.

Pobrinite se da razgovarate s ljudima koji razvijaju programe, jer tako možete bolje i dublje razumjeti metodologiju. Sjedite s ljudima koji će biti odgovorni  za obuku, marketing i logistiku, i ljudima koji će vam pomagati da razvijete svoj posao. Trebali biste posjetiti skladište i vidjeti kako funkcioniše. Unaprijed pripremite sva pitanja koja mogu otkloniti eventualne neodumice pri poslovanju, metodologiji, kao i samoj franšizi.

Očito proces otkrivanja nije jednosmjeran i funkcioniše u oba smjera, dopuštajući svim stranama da se u potpunosti procjene. Istina je da ćete većinu svog poslovanja provoditi nezavisno, ali ćete ipak djelimično ovisiti o centrali koja treba da ispuni ono što je dogovoreno i odgovori na vaše rastuće potrebe.

Dok vi budete procjenjivali franšizu i odlučivali je li ona povoljna za Vas, oni će procjenjivati Vas kao potencijalnog franšizera. Možete li uspjeti u ovom izuzetno nagrađujućem, ali ipak takmičarskom tržištu i postići ciljeve koje ste postavili zajedno?

Kupovina dijela u međunarodnoj obrazovnoj franšizi daleko nadilazi kupovinu proizvoda – ulažete u uglađen i formiran posao, te postajete dio šire globalne zajednice. Zato morate ciljati visoko – prema renomiranom međunarodnom brendu koji pruža najbolju platformu za Vaš novi posao.