Bosna i Hercegovina
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Engleski jezik za djecu

    Helen Doron učenici se zabavljaju i uče engleski jezik – sve u isto vrijeme.

    Saznajte zašto
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Isprobajte nas

    Pozivamo Vas na besplatan demo čas.

    Pronađite Learning Centar
  • English for kids
    Od male djece do tinejdžera

    Mi pripremamo mlade učenike od 3 mjeseca do 19 godina za uspješnu budućnost.

    Pronađite Learning Centar
 

Pronalaženje najboljeg načina za podučavanje engleskog

Kada je moja kćerka Ella imala 4 godine, počela je učiti svirati violinu po Suzuki metodi, koja uči malu djecu da sviraju muzičke instrumente prije čitanja nota. Dr. Suzuki je to nazvao “jezikom muzike”. Kroz repetitivno slušanje takozvanih muzičkih dionica kod kuće, kao i pozitivne aktivnosti na časovima, učio je male ruke kako svirati. Također se potrudio da svako djete dobije pohvalu za svoj rad kako bi se osjećalo uspješnim.

Shvatila sam da je upravo to način na koji treba podučavati malu djecu stranim jezicima: na način koji oponaša učenje materinjeg jezika. Bilo mi je jasno da takav način mora uključivati i redovno pozadinsko slušanje jezičnih dionica kod kuće, tako da mozak redovno prima signale koji oblikuju jezički dio mozga, uz  pozitivni podstrek od strane učitelja.

Prvo sam pomislila da mora da postoji neko ko je već razvio takvu metodologiju podučavanja engleskog jezika, ali to nije bio slučaj. Tako da sam 1985.  godine počela podučavati djecu uzrasta od 1 do 6 godina sa ciljem da testiram svoju teoriju o idealnom načinu učenja engleskog kao stranog jezika.

Kako bih omogućila redovno pozadinsko slušanje jezičkih dionica kod kuće, snimila sam audio kasete na kojima sam pjevala i svirala klavir. Također sam napravila kućne snimke pjesama i priča. Ovo se pokazalo veoma uspješnim i u narednoj godini sam imala mnogo više učenika, te sam zbog sve veće potražnje uvidjela potrebu za obučavanjem učitelja o metodologiji i materijalima. Isto tako trebala sam izraditi profesionalne materijale za učenje.

Od samog početka, moja istinska strast bila je podučavanje veoma mlade djece, jer vjerujem da ako dijete ima dobre temelje, onda je to za cijeli život.  Ti temelji vrijede i izvan učionice. Povezivanje roditelja i djeteta u ranoj dobi te pomaganje roditeljima da shvate puni potencijal svog djeteta tijekom ranih godina njegovog života, ne samo da imaju pozitivan uticaj na učenje već pružaju djetetu osnovu za uspjeh, radost i samopouzdanje koji pozitivno utiču na razvoj djeteta. U toj ranoj dobi, do sedme godine, mozak djeteta je spreman za učenje. Ispravna mentalna stimulacija i tjelesna aktivnost stvaraju veću povezanost mozga, kao i više neuronskih puteva, što priprema dijete za buduće uspjehe.