Bosna i Hercegovina
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Engleski jezik za djecu

    Helen Doron učenici se zabavljaju i uče engleski jezik – sve u isto vrijeme.

    Saznajte zašto
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Isprobajte nas

    Pozivamo Vas na besplatan demo čas.

    Pronađite Learning Centar
  • English for kids
    Od male djece do tinejdžera

    Mi pripremamo mlade učenike od 3 mjeseca do 19 godina za uspješnu budućnost.

    Pronađite Learning Centar
 

Tri važna pitanja za one koji otvaraju franšizu za učenje engleskoga jezika

Uz kupovinu kuće, otvaranje obrazovne franšize vjerovatno je najveća investicija koju ćete ikada učiniti. Zato morate biti 100% zadovoljni svojim odabirom franšize. Možda vjerujete da je franšiza već gotov proizvod koji garantuje uspjeh. Iako franšiza ima svojih prednosti, donosi i određene izazove. Zato, šta morate znati prije nego što se bacite u nepoznate vode?

 

1. Imate li ono što je potrebno?

U čemu ste dobri? Šta Vas pokreće?

Dobro razmislite o sebi. Koje Vaše kvalitete i kvalifikacije predstavljaju prednost u poslovnom svijetu? Imate li akademsko zvanje u području franšize koja Vas zanima? To možda nije presudno za otvaranje franšize i mnogi franšizeri umjesto diplome u obrazovanju otvaraju franšize na temelju svog iskustva i drugih vještina. Iz tog razloga, ako nemate akademsko zvanje iz područja obrazovanja, možda imate razvijen nos za menadžment, prodaju i marketing.

Jednako je važno da master franšizer razvija strast prema obrazovanju i podučavanju engleskoga jezika novim generacijama. Najvažnije je da franšizer zaista vidi sve prednosti pokretanja vlastite franšize podučavanja engleskoga jezika.

Od strasti do praktičnosti

Uz strast, trebat će Vam i praktično znanje kako biste se mogli nositi s malim dnevnim zahtjevima, a ujedno i održavati profitabilnu kompaniju. Napravite poslovni plan koji će sadržavati Vaše ciljeve, željene rezultate i potrebe od master franšizera. Razmislite možete li poraditi na vještinama koje Vam nedostaju na treningu za franšizera.

Rad s ljudima

Imate li dovoljno samopouzdanja da snosite odgovornost vođenja vlastite franšize? Nije uvijek lako biti vođa. Bit ćete odgovorni za pokretanje, vođenje i motivisanje svog tima. Vaš uspjeh velikom većinom zavisi od Vašeg tima koji mora pokazivati jednaki entuzijazam za posao kao i Vi.

 

2. Jeste li uradili zadaću?

Franšiza o kojoj razmišljate možda je vrlo “razvikana” ili čak vodeća u određenom području, ali uprkos tome morate saznati sve o njenom početku i razvoju.

Ko se skrije iza franšize?

Ko je začetnik svega? Postoje li javni podaci o začetniku franšize i njegovom/njenom razumijevanju i znanju toga područja? Master franšizer mora imati čvrste temelje i dokazanu stručnost u svom području.

Posljednji krik mode ili dugoročni uspjeh?

Nova najpopularnija franšiza možda i nije najbolji izbor. Ne dozvolite da Vas zavede master franšizer čija kompanije posluje u specifičnom području ili unutar određene demografske grupe, a koja ne funkcioniše na drugim tržištima. Jesu li franšize uspješne i da li je taj uspjeh baziran na prenosnim modelima, održivim metodama i dugoročnom poslovanju?

Zašto upravo ta franšiza?

Po čemu je ta franšiza jedinstvena? Bez obimnog oglašavanja ta se franšiza ni po čemu ne ističe među svojim konkurentima. Ako se njen središnji kreativni element ni po čemu ne ističe, ona neće privući pozornost ciljane grupe korisnika.

 

3. Što očekivati nakon lansiranja?

Od polijetanja do dugotrajnog uspjeha

Pokretanje i rast uspješne franšize temelje se na jakoj i konstantnoj podršci – podršci koja je prisutna i prije otvaranja firme, a koja se nastavlja s rastom firme.

Postoji li program treninga koji Vam može služiti kao odskočna daska? Postoji li stalna interakcija s centralom firme? Imate li pouzdanog računovođu koji Vam može odgovoriti na sva pitanja i razriješiti Vaše nedoumice? Komunicirate li s ostalim franšizerima?

Nema goreg osjećaja od pokretanja sopstvene franšize i ulaganja novca, truda i vremena u nju ako nakon prvobitnog poleta shvatite da ste u svemu tome sami. Iz tog razloga saznajte unaprijed. Pričajte sa već postojećim franšizerima. Ako ih centrala kontaktira jedino pri narudžbi materijala i isplati rojaliteta, tražite dalje.

Da li je centrala spremna ulagati u dalji napredak svog proizvoda? Ulažu li u novu tehnologiju i aplikacije?

Zadovoljava li centralna firma sve kriterije?

Razmislite o ove tri smjernice prije otvaranja franšize. Zadovoljava li zaista davalac franšize sve navedene kriterije? Ako da, preostaje Vam samo jedno – otvaranje vlastite franšize!