Bosna i Hercegovina
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Engleski jezik za djecu

    Helen Doron učenici se zabavljaju i uče engleski jezik – sve u isto vrijeme.

    Saznajte zašto
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Isprobajte nas

    Pozivamo Vas na besplatan demo čas.

    Pronađite Learning Centar
  • English for kids
    Od male djece do tinejdžera

    Mi pripremamo mlade učenike od 3 mjeseca do 19 godina za uspješnu budućnost.

    Pronađite Learning Centar
 

Više od engleskog: Podučavamo suosjećanje i ekologiju

Od djetinjstva, Vedrana je uvijek imala smisla za jezike, te je učila engleski kao dijete i na fakultetu. “Učenje o jezicima mi je uvijek donosilo posebno uzbuđenje. Kao da dobijam novi život!”

Njen životni stil baziran na biljkama se savršeno uklapa sa predanosti očuvanja okoliša i životinja za koju se bori Helen Doron. “Kada sam se prijavila za poziciju predavača u Helen Doron, nisam mnogo razmišljala o tome kako moj veganski životni stil se može ispreplesti sa mojim poslom. Možete zamisliti koliko sam bila uzbuđena kada sam shvatila da vještica iz Ivice i Marice počinje sama da uzgaja svoje povrće, ili kada zločasti vuk postane vegetarijanac. Metoda uvijek podučava djecu suosjećanju, održivosti i ekologiji, te nastoji da pomogne djeci da donesu sopstvene zaključke. Prije nego što sam postala predavač, radila sam kao aktivist za prava životinja, i radeći u Helen Doron ne moram odbaciti humanitarnog aktivistu u sebi. Nastojim da u njima zasadim sjeme miroljubivog života koje oni trebaju njegovati dok ne izrastu u vrtove razumijevanja, prihvaćanja i nježnosti prema životinjama i našoj planeti.”

Vedrana je oduševljena efektnošću metodologije i podučava sve kurseve od veoma male djece do tinejdžera “Zadovoljstvo mi je raditi sa malima i njihovim roditeljima, neki od njih čak još ni ne pričaju hrvatski, ali su sposobni oformiti pune rečenice na engleskom. Sa tinejdžerskim grupama mogu imati prave debate i intelektualne razgovore; iznenađuju me dubinom svog razmišljanja.

Svi naši časovi su zabavni. Korstimo loptu da pričamo o našem danu, pjevamo mnogo pjesama, koristimo mnogo kinestetičkih aktivnosti i uživamo biti bosi. Cijenimo pozitivni podsticaj i ne forsiramo djecu da čine nešto što im može prouzrokovati da se osjećaju nelagodno. Ohrabrujemo ih, slušamo ih i odgovaramo na njihove individualne potrebe, pomažući im da se razviju u najbolje verzije sebe pune samopouzdanja.”