1095 Views

O čemu sve trebate razmišljati prije nego što postanete dio franšiznog obrazovnog sistema?

Pored kupovine kuće, započinjanje obrazovne franšize je najveća finansijska obaveza koju ćete ikada imati. Zbog toga morate biti zadovoljni svojim izborom franšize i Vašim sposobnostima da ostvarite svoj plan. Možda mislite da je franšiza gotov posao koji garantuje uspjeh. Iako ima svoje prednosti, ima i svojih izazova. Dakle, šta trebate znati prije nego što zaplivate u ovim vodama?

  1. Da li imate ono što je potrebno?

U čemu briljirate (i oko čega ste strastveni)? Dobro i dugo razmislite. Čime možete doprinijeti poslu u smislu vještina i kvalifikacija? Imate li akademsku kvalifikaciju u području franšize koja Vas zanima? To možda nije nužno toliko neophodno koliko mislite. Franšizeri mogu ponuditi različita iskustva i vještine u svojoj novoj karijeri, pri čemu možda mnogi nisu završili viši studij. No iako možda nemate diplomu o obrazovanju, možda imate druge potrebne vještine kao što su upravljanje poslovanjem, prodaja i marketing. Jednako je važno da franšizer pokaže strast za obrazovanjem i razumijevanje podučavanja engleskog novim generacijama. Zadjednička odlika svih franšizera je potpuno razumijevanje prednosti pokretanja obrazovne franšize za podučavanje engleskog jezika.

Od strasti do praktičnosti

Osim što ćete se baviti obrazovanjem, trebat će Vam i praktično znanje o svakodnevnim dijelovima vođenja profitabilnog poslovanja, kao i usredotočenost na konačni cilj. Vaš poslovni plan će mapirati Vaše ciljeve, ideje, i Vaše potrebe kao franšizera. Trebali biste navesti možete li steći vještine koje Vam nedostaje kroz trening usavršavanja franšizera.

Imate li samopouzdanja snositi odgovornost za vođenje vlastite franšize? Nije uvijek lako biti onaj na vrhu vašeg ličnog stabla. I bit ćete odgovorni za izgradnju, vođenje i motivaciju svog tima. Vaš uspjeh uveliko ovisi o tome da imate jak tim koji živi i diše posao istim entuzijazmom kao i Vi.

2. Jeste li uradili domaću zadaću?

Obrazovna franšiza o kojoj razmišljate možda nosi prepoznatljivo ime ili je lider u svom području, ali morate znati njihovu priču. Ko stoji iza franšize? S kim imate posla? Da li je javno vidljivo ko je započeo originalni posao i imaju li specifična detaljna saznanja o temeljnom predmetu? Franšiza bi trebala imati čvrste temelje i dokazanu stručnost u svom području.

Kratkoročni hir ili dugoročni uspjeh?

Nova franšiza koja jaše val popularnosti možda nije Vaše idealno rješenje. Nemojte da Vas zavaraju franšize koje mogu trgovati u određenim područjima, lokacijama ili određenim demografskim podacima, a koje se ne mogu prenijeti na druga tržišta. Jesu li franšize uspješne i je li to uspjeh temeljen na prenosivim modelima, održivim metodama i dugoročnim evidencijama? Po čemu se ova franšiza ističe? Po čemu je franšiza jedinstvena? Bez jakog jedinstvenog prodajnog mjesta (USP), nema što razlikovati Vašu franšizu od konkurencije. Ako se njegov prijedlog vrijednosti ne ističe u odnosu na konkurenciju, potencijalni će kupci proći pored Vas bez razmišljanja.

 

3. Šta možete očekivati nakon pokretanja?

Od početka do dugoročnog posla

Pokretanje i razvijanje uspješne franšize ovisi o snažnoj i stalnoj podršci – podršci koja počinje prije nego što franšiza otvori svoja vrata i nastavi sa svojim rastom . Postoje li treninzi koji će Vam pomoći da se podignete i usavršite? Postoji li redovita interakcija sa sjedištem? Imate li raspoloživog računovođu koji vam može odgovoriti na vaša pitanja i nedoumice? Imate li česte interakcije sa kolegama? Ne može postojati gori osjećaj nego uložiti vrijeme, trud i novac u franšizu, da biste otkrili da ste, nakon početnih fanfara svog lansiranja, sami. To je dovoljno lako saznati. Razgovarajte sa postojećim franšizerima. Ako se jedino franšizeri čuju kada je vrijeme da naruče zalihe ili plate tantijeme, nastavite tražiti. Da li je franšizer posvećen stalnom unapređenju svog proizvoda? Ulažu li u novu tehnologiju i aplikacije?

Možete li označiti sve tri stavke? Ako je to slučaj, preostaje Vam samo jedno – slobodno se prijavite i postanite dio franšiznog sistema obrazovanja!

1096 Views

O čemu sve trebate razmišljati prije nego što postanete dio franšiznog obrazovnog sistema?

Pored kupovine kuće, započinjanje obrazovne franšize je najveća finansijska obaveza koju ćete ikada imati. Zbog toga morate biti zadovoljni svojim izborom franšize i Vašim sposobnostima da ostvarite svoj plan. Možda mislite da je franšiza gotov posao koji garantuje uspjeh. Iako ima svoje prednosti, ima i svojih izazova. Dakle, šta trebate znati prije nego što zaplivate u ovim vodama?

  1. Da li imate ono što je potrebno?

U čemu briljirate (i oko čega ste strastveni)? Dobro i dugo razmislite. Čime možete doprinijeti poslu u smislu vještina i kvalifikacija? Imate li akademsku kvalifikaciju u području franšize koja Vas zanima? To možda nije nužno toliko neophodno koliko mislite. Franšizeri mogu ponuditi različita iskustva i vještine u svojoj novoj karijeri, pri čemu možda mnogi nisu završili viši studij. No iako možda nemate diplomu o obrazovanju, možda imate druge potrebne vještine kao što su upravljanje poslovanjem, prodaja i marketing. Jednako je važno da franšizer pokaže strast za obrazovanjem i razumijevanje podučavanja engleskog novim generacijama. Zadjednička odlika svih franšizera je potpuno razumijevanje prednosti pokretanja obrazovne franšize za podučavanje engleskog jezika.

Od strasti do praktičnosti

Osim što ćete se baviti obrazovanjem, trebat će Vam i praktično znanje o svakodnevnim dijelovima vođenja profitabilnog poslovanja, kao i usredotočenost na konačni cilj. Vaš poslovni plan će mapirati Vaše ciljeve, ideje, i Vaše potrebe kao franšizera. Trebali biste navesti možete li steći vještine koje Vam nedostaje kroz trening usavršavanja franšizera.

Imate li samopouzdanja snositi odgovornost za vođenje vlastite franšize? Nije uvijek lako biti onaj na vrhu vašeg ličnog stabla. I bit ćete odgovorni za izgradnju, vođenje i motivaciju svog tima. Vaš uspjeh uveliko ovisi o tome da imate jak tim koji živi i diše posao istim entuzijazmom kao i Vi.

2. Jeste li uradili domaću zadaću?

Obrazovna franšiza o kojoj razmišljate možda nosi prepoznatljivo ime ili je lider u svom području, ali morate znati njihovu priču. Ko stoji iza franšize? S kim imate posla? Da li je javno vidljivo ko je započeo originalni posao i imaju li specifična detaljna saznanja o temeljnom predmetu? Franšiza bi trebala imati čvrste temelje i dokazanu stručnost u svom području.

Kratkoročni hir ili dugoročni uspjeh?

Nova franšiza koja jaše val popularnosti možda nije Vaše idealno rješenje. Nemojte da Vas zavaraju franšize koje mogu trgovati u određenim područjima, lokacijama ili određenim demografskim podacima, a koje se ne mogu prenijeti na druga tržišta. Jesu li franšize uspješne i je li to uspjeh temeljen na prenosivim modelima, održivim metodama i dugoročnim evidencijama? Po čemu se ova franšiza ističe? Po čemu je franšiza jedinstvena? Bez jakog jedinstvenog prodajnog mjesta (USP), nema što razlikovati Vašu franšizu od konkurencije. Ako se njegov prijedlog vrijednosti ne ističe u odnosu na konkurenciju, potencijalni će kupci proći pored Vas bez razmišljanja.

 

3. Šta možete očekivati nakon pokretanja?

Od početka do dugoročnog posla

Pokretanje i razvijanje uspješne franšize ovisi o snažnoj i stalnoj podršci – podršci koja počinje prije nego što franšiza otvori svoja vrata i nastavi sa svojim rastom . Postoje li treninzi koji će Vam pomoći da se podignete i usavršite? Postoji li redovita interakcija sa sjedištem? Imate li raspoloživog računovođu koji vam može odgovoriti na vaša pitanja i nedoumice? Imate li česte interakcije sa kolegama? Ne može postojati gori osjećaj nego uložiti vrijeme, trud i novac u franšizu, da biste otkrili da ste, nakon početnih fanfara svog lansiranja, sami. To je dovoljno lako saznati. Razgovarajte sa postojećim franšizerima. Ako se jedino franšizeri čuju kada je vrijeme da naruče zalihe ili plate tantijeme, nastavite tražiti. Da li je franšizer posvećen stalnom unapređenju svog proizvoda? Ulažu li u novu tehnologiju i aplikacije?

Možete li označiti sve tri stavke? Ako je to slučaj, preostaje Vam samo jedno – slobodno se prijavite i postanite dio franšiznog sistema obrazovanja!