2417 Views

Kako pomoći umornim tinejdžerima da uče engleski jezik

Pitanje ove sedmice je: Htjela bih da upišem svog tinejdžera na časove engleskog koji se održavaju nakon škole, ali ne znam koliko će biti u stanju da uči poslije cijelog školskog dana. Šta Vi mislite?

Helen odgovara:

Postoji mnogo faktora koje treba uzeti u obzir kada roditelj i tinejdžer nastoje da odluče o optimalnom broju vanškolskih aktivnosti. Tinejdžeri verovatno već imaju puno aktivnosti i interesovanja i sami pokušavaju da nadograde svoj nivo engleskog jezika iz raznih ličnih razloga. Svaka porodica ima različitu ideju o tome koji je najbolji balans između školskih i van-školskih aktivnosti. Svaki tinejdžer ima svoju zonu komfora i kapacitet za učenje. Tako da pitanje je kako naći balans između pružanja mogućnosti i preopterećenja tinejdžera. Da li će biti sposoban ili sposobna da uči?

Učiniti učenje zabavnim

Većina tinejdžera može da nastavi da uči nakon dugog i napornog školskog dana, ali je za to potreban program koji ih motiviše, stimuliše njihov mozak i pruža im šansu da se opuste. Najbolji način da budete sigurni da uče na dobar način je da nađete program koji će učenje učiniti zabavnim. Provjerite da li taj program podrazumijeva aktivnosti koje su stimulirajuće i angažujuće, šta god da je njihov cilj u učenju. Nakon dana u školi, tinejdžeri će najbolje usvojiti sadržaj lekcija ako one više liče na igru, a manje na tradicionalne časove. Dobro osmišljen program engleskog, baziran na solidnoj metodologiji, je optimalan izbor.

U čemu je tajna?

Prema našem iskustvu u Helen Doron školi engleskog jezika, imali smo ogroman uspjeh u podučavanju dva miliona djece, malih i tinejdžera širom svijeta, korištenjem jedinstvene metode koja uključuje učenje kroz zabavu, igre i muziku, i to od strane posebno obučenih predavača koji pružaju puno pozitivnog podsticaja.

Trebaju li se tinejdžeri igrati dok uče?

Ovaj metod učenja engleskog kroz zabavu i igru nije ograničen na djecu u malom uzrastu. Helen Doron programi za tinejdžere podrazumjevaju podučavanje čitanja, pisanja, pričanja i gramatike koji su kompatibilni sa Zajedničkim referentnim okvirom za engleski jezik (Common European Framework of Reference for English). Dok postoje ozbiljni aspekti onoga što učenici uče, aktivnosti su ispunjene igrama, pjesmama i drže učenike zabavljenim i angažovanim za učenje.

Tinejdžeri su neverovatni; sa njima je zabavno učiti i izgleda kao da se raduju dolasku na časove jer su stimulisani da uče vokabular, gramatiku, razumijevanje teksta koji čitaju na višem nivou, pa opet uz veliku količinu zabave koja ide uz to. Kada su prisutne igre, smijeh, zabava, pokret, pjesme i interakcija, povećava se lakoća sa kojom se uči i dugoročno pamti.

Više od engleskog

Naši učenici uče mnogo više od engleskog jezika. Kroz program za tinejdžere oni uče o dobrim radnim navikama i tehnikama za učenje, optimalnim strategijama za učenje. Jeste dug dan za tinejdžere, ali oni uspjevaju da ostanu fokusirani, zbog različitih načina na koje učimo. Na času se priča, piše, kreće, igraju se igre, sjedi se na podu, ide se napolje, koriste se knjige, a uvijek se vraća raznim igricama. Vrijeme leti i studenti uče.

Učenici imaju koristi od metodologije koja uvodi tehnike i aktivnosti koje povećavaju kapacitet mozga – i sve to dok ih učimo drugom jeziku. Kada tinejdžer pronađe pravi program koji mu pruža izazove, daje energiju, motiviše i ohrabruje ga, nije važno kakav je dan imao prije toga, uspjeće da se koncentriše i da uči.

2418 Views

Kako pomoći umornim tinejdžerima da uče engleski jezik

Pitanje ove sedmice je: Htjela bih da upišem svog tinejdžera na časove engleskog koji se održavaju nakon škole, ali ne znam koliko će biti u stanju da uči poslije cijelog školskog dana. Šta Vi mislite?

Helen odgovara:

Postoji mnogo faktora koje treba uzeti u obzir kada roditelj i tinejdžer nastoje da odluče o optimalnom broju vanškolskih aktivnosti. Tinejdžeri verovatno već imaju puno aktivnosti i interesovanja i sami pokušavaju da nadograde svoj nivo engleskog jezika iz raznih ličnih razloga. Svaka porodica ima različitu ideju o tome koji je najbolji balans između školskih i van-školskih aktivnosti. Svaki tinejdžer ima svoju zonu komfora i kapacitet za učenje. Tako da pitanje je kako naći balans između pružanja mogućnosti i preopterećenja tinejdžera. Da li će biti sposoban ili sposobna da uči?

Učiniti učenje zabavnim

Većina tinejdžera može da nastavi da uči nakon dugog i napornog školskog dana, ali je za to potreban program koji ih motiviše, stimuliše njihov mozak i pruža im šansu da se opuste. Najbolji način da budete sigurni da uče na dobar način je da nađete program koji će učenje učiniti zabavnim. Provjerite da li taj program podrazumijeva aktivnosti koje su stimulirajuće i angažujuće, šta god da je njihov cilj u učenju. Nakon dana u školi, tinejdžeri će najbolje usvojiti sadržaj lekcija ako one više liče na igru, a manje na tradicionalne časove. Dobro osmišljen program engleskog, baziran na solidnoj metodologiji, je optimalan izbor.

U čemu je tajna?

Prema našem iskustvu u Helen Doron školi engleskog jezika, imali smo ogroman uspjeh u podučavanju dva miliona djece, malih i tinejdžera širom svijeta, korištenjem jedinstvene metode koja uključuje učenje kroz zabavu, igre i muziku, i to od strane posebno obučenih predavača koji pružaju puno pozitivnog podsticaja.

Trebaju li se tinejdžeri igrati dok uče?

Ovaj metod učenja engleskog kroz zabavu i igru nije ograničen na djecu u malom uzrastu. Helen Doron programi za tinejdžere podrazumjevaju podučavanje čitanja, pisanja, pričanja i gramatike koji su kompatibilni sa Zajedničkim referentnim okvirom za engleski jezik (Common European Framework of Reference for English). Dok postoje ozbiljni aspekti onoga što učenici uče, aktivnosti su ispunjene igrama, pjesmama i drže učenike zabavljenim i angažovanim za učenje.

Tinejdžeri su neverovatni; sa njima je zabavno učiti i izgleda kao da se raduju dolasku na časove jer su stimulisani da uče vokabular, gramatiku, razumijevanje teksta koji čitaju na višem nivou, pa opet uz veliku količinu zabave koja ide uz to. Kada su prisutne igre, smijeh, zabava, pokret, pjesme i interakcija, povećava se lakoća sa kojom se uči i dugoročno pamti.

Više od engleskog

Naši učenici uče mnogo više od engleskog jezika. Kroz program za tinejdžere oni uče o dobrim radnim navikama i tehnikama za učenje, optimalnim strategijama za učenje. Jeste dug dan za tinejdžere, ali oni uspjevaju da ostanu fokusirani, zbog različitih načina na koje učimo. Na času se priča, piše, kreće, igraju se igre, sjedi se na podu, ide se napolje, koriste se knjige, a uvijek se vraća raznim igricama. Vrijeme leti i studenti uče.

Učenici imaju koristi od metodologije koja uvodi tehnike i aktivnosti koje povećavaju kapacitet mozga – i sve to dok ih učimo drugom jeziku. Kada tinejdžer pronađe pravi program koji mu pruža izazove, daje energiju, motiviše i ohrabruje ga, nije važno kakav je dan imao prije toga, uspjeće da se koncentriše i da uči.